luni, 4 iulie 2011

Frustrări

          Am ajuns să nu mai pot. Să nu mai pot avea încredere în nimeni. Să îmi doresc să dispar o zi de pe faţa Pământului. Pur şi simplu, nu mai pot. Cunoşti sentimentul ăla de înfrângere? E aiurea. Te simţi ca şi cum eşti în ringul de box şi adversarul tău tocmai te-a făcut K.O. şi tu cazi, încet-încet, puterile te lasă şi nu mai eşti în stare să te ridici şi să-i dai nemernicului un pumn în faţă. E dur să te simţi aşa. Doare. Cumplit. Simt cum îmi vine să îl iau şi să îl strâng de gât pe nemernic. Abia acum realizez cât de rău am ajuns. Să îmi doresc să îl strâng de gât? :)) Mă rog. Măcar mi-am descărcat frustrarea scriind :).
         Ca o încheiere, voi posta videoclipul de la o piesă care îmi place foarte mult.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu