joi, 28 mai 2015

Gânduri în miez de noapte III



Sursa: Tumblr


Mă trezesc speriată dintr-un vis urât și inconștient, caut mâna ta în mijlocul patului. Dar tot ce găsesc sunt doar amintirile.. Și un cearceaf rece, învăluit în negura amintirii tale.. Încă tânjesc după atingerea ta, după mâna ta care se juca în părul meu, după ochii tăi ca întunericul. 


Ai plecat prea devreme de lângă mine. Și nu mi-ai dat șansa să îmi iau 'la revedere' așa cum ar fi trebuit. Te urăsc, Făt-Frumos, pentru asta. Trebuia să fii aici pentru mine, pentru tine, pentru noi.. Pentru un viitor de care nu aveam habar, dar un lucru știam sigur: am fi fost fericiți. Și împreună.


Ești singurul care înțelege întunericul din mintea mea, Făt-Frumos. Pentru că l-am văzut în ochii tăi și m-am simțit ca acasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu