marți, 18 martie 2014

Din neant ai venit, în neant ai plecat


     
















       Ai plecat de lângă mine şi nu te-ai gândit la ce pagube laşi în urma ta, fără să te uiţi în spate. E ca şi cum m-ai lăsat fără un membru, fără un organ vital. De fapt, nu. Chiar dacă ţi se pare prea mult, ai plecat şi mi-ai luat şi sufletul cu tine ! 
       Din neant ai venit, în neant ai plecat.. Fără să mă anunţi şi fără măcar să încerci. Tu ai fost cel care m-a stârnit cu planuri frumoase, cu gânduri pe măsură. Îmi pusesem toate speranţele, am crezut că voi fi fericită, de data asta. M-ai cucerit prin felul tău de a fi, prin modul în care vorbeai şi nu era nevoie să te văd, ca să ştiu că you were the one.
     Ştii ce-mi spuneai ? Că eşecurile fiecăruia ne-au adus împreună.. Hm. You made me fall for you, but you never intended to stay. Şi ce e mai rău? Că ştiu sigur că nu ai remuşcări, că nu ai resimţit treaba asta ca mine. 
      Nu ai ce face în privinţa asta ? Ooo, ai ce să faci, soluţii sunt multe. NU VREI SĂ FACI CEVA!! Ai ales calea cea mai uşoară, că să îţi fie numai ţie bine. Dar oricum, ceea ce vreau eu şi părerea mea n-au fost luate în seamă niciodată, de nimeni. Aşa că de ce să mă aştept ca TU să mă tratezi diferit? Because my middle name is 'Idgit' and I believed in you. I believed you were different than the others. But you're NOT.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu